ΑΝΘΡΑΚΑΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ

ΑΝΘΡΑΚΑΣ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ

Υποβλήθηκε από Τηλέμαχος Σ. Ρ

Το πρόβλημα διαφαινόταν από την αρχή...κυρίως δε από ειδήμονες σε θέματα οδοποιίας και συγκοινωνιών όπως ο κ. Βρεττάκος,τού οποίου το κείμενο μας καλύπτει πλήρως τόσο για τις ενστάσεις και παρατηρήσεις του όσο και για την αναλυτική προσέγγιση και τεκμηρίωση των επιχειρημάτων και κρίσεων του..θα τολμούσα να πω ...μακάρι να δούλευαν και οι μελετητές αλλά κυρίως οι εντολείς αυτών με την ίδια συνέπεια τόσο στην οικονομοτεχνική μελέτη όσo και στη στάθμιση περιβαλλοντικών επιπτώσεων αλλά και ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ επιπτώσεων.

Το άρθρο του κ. Βρεττάκου διαβάστε το εδώ

 Ομως είναι πασίδηλο ότι και αυτό το έργο διέπεται από τα κριτήρια εξυπηρέτησης συμφερόντων και πολύ λιγότερο από την ανάγκη εξυπηρέτησης διακινουμένων κατοίκων Λακωνίας ( διαμενόντων και επισκεπτών) αλλά και οικονομικών μονάδων (εμπόριο,υπηρεσίες,αγροτικά,τουρισμός και...θέματα υγείας,μην το ξεχνάμε ! ). 

Μοναδική ίσως αρνητική χροιά στα παρασχεθέντα στοιχεία από τον κ. Βρεττάκο η προσπάθεια λεκτικής " αποστασιοποίησής " του από την γνώμη τού " συρμού" για τα περιβαλλοντικά...γιατί άραγε τέτοια φράση ? αφού ακριβώς παρακάτω η προσέγγισή του περιλαμβάνει μεγάλο τμήμα της τα θέματα περιβάλλοντος με ωραιότατα συγκριτικά παραδείγματα έναντι της κάκιστης μελέτης πού είχε παραγγελθεί κι εκπονηθεί.Προφανώς και η μελέτη αυτή έγινε για άλλοθι (πληρότητα φακέλλου κατά το τυπικόν ) παρά για την ανάγκη προστασίας περιβάλλοντος και κατοίκων.

Επι της ουσίας συνυπογράφω κι εγώ τα περιγραφόμενα όχι πλέον μόνο από κ. Βρεττάκο αλλά και από λοιπούς συμμετέχοντες στην συζήτηση : Φιδοειδής διαδρομή,έλλειψη ΛΕΑ !! με άμεση αρνητική επίπτωση στην οδηγική συμπεριφορά...ακόμη βέβαια δεν έχει γίνει αισθητή η εγκληματική αυτή έλλειψη γιατί δεν έχει αυξηθεί ο κυκλοφοριακός φόρτος(προσπεράσματα ,λεωφορεία,νταλίκες ?κλπ,ειδικά δε τη νύχτα η οδήγηση γίνεται ακόμη πιο δύσκολη με αίσθημα άγχους...παρά την ύπαρξη των όποιων στάσεων ,στις οποίες αναφέρεται άλλος αναγνώστης...

Θα παρακαλέσω και θα προλάβω κάποιο επίδοξο "Φιτιπάνλντι" να μην μας κοροϊδέψει εμάς τούς φοβιτσιάρηδες οδηγούς....

Τέλος προσθέτω ότι σε ΄δραματική επιβεβαίωση όλων αυτών έρχεται και η απόφαση τού ΚΤΕΛ για ΜΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ! εκτός δύο δρομολογίων ημερησίως ,πιθανόν για το " θεαθήναι" ...

Από μια μελέτη πού έκαναν τα επιπλέον χιλιόμετρα πέραν τού χρόνου (περίπου ίδιος )σημαίνουν σε καύσιμα και διόδια περίπου 800-1000€ ημερησίως ! 

Και παρά τον ανοιχτό διάλογο και για τα δικά τους αρνητικά (ιδιαίτερο καθεστώς επιδοτήσεων,επιχορηγήσεων,φορολογικών διευκολύνσεων,αρνητικό αποτέλεσμα σύγκρισης κομίστρου ανά χιλιόμετρα έναντι ευρωπαϊκών και τρίτων χωρών,μη ολοκλήρωση ηλεκτρονικής πλατφόρμας κρατήσεων κ.α. ) ....στο θ'έμα αυτό θα τούς δώσουμε δίκιο..ειδικά τώρα πια στην οικονομική κρίση πού διανύουμε. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ : Αλλο ένα βαρίδι στα πολλά αρνητικά αυτής της χώρας...Και ο χορός συνεχίζεται..Συγχαρητήρια στο ελεύθερο βήμα τού manivoice.gr το οποίο πλέον θα επισκέπτομαι συχνότερα..

 

 

 

 

 

Προσθήκη νέου σχολίου

Plain text

  • Δεν επιτρέπονται ετικέτες HTML.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Αυτόματες αλλαγές γραμμών και παραγράφων.